خبرهای فارسی

اخبار موسیقی، اخبار آی تی، اخبار ورزشی، اخبار استخدام

خبرهای فارسی

اخبار موسیقی، اخبار آی تی، اخبار ورزشی، اخبار استخدام

دل تنگتون شدم

سلام ب روی ماهه همه دوستای خوب و نازنینم

143 روزه که وبلاگم رو آپ نکردم

شاید ب نظر خیلی نباشه ولی واسه  من خیلی طولانی بود

تواین 143 روز خیلیامون دلمون شکست

خیلیا از دلامون رفتن

خیلیا پا روی قلبمون گذاشتن

و خیلیا تو قلبمون جا باز کردن 

خیلی اتفاقا افتاده چه روزهای خوبی که همه داشتیم

وچه روزهای سخت  و بد و تلخی ک از سرمون گذشته 

که امیدوارم خوبی ها همه جای بدی هارو بگیره

و همه ی روزای تلخ فراموش شه 

143 روز ب سرعت برق و باد گذشت

و بیشتر از ابن نتونستم تحمل کنم 

دلم بد جور هوای وبلاگم روکرده بود

که بیام دوباره دلتنگیامو بگم شادی هامو ابراز کنم 

و از لطف و محبت همیشگی شما دوستای گل و وفادارم بازم غرق خوشحالی شم 

به امید روزای خوب و اینکه بتونم بهترین پستهارو واستون بزارم که شما هم دوست داشته باشید .

خدایا.......

دستانم خالی اند ودلم غرق در آرزوها............

یا به قدرت بی کرانت دستانم را توانا گردان.............

یا دلم را از آرزوهای دست نیافتنی خالی کن................

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.