خبرهای فارسی

اخبار موسیقی، اخبار آی تی، اخبار ورزشی، اخبار استخدام

خبرهای فارسی

اخبار موسیقی، اخبار آی تی، اخبار ورزشی، اخبار استخدام

اخیش امتحانات هوتوتو

بهترین هدیه مرد به همسرش “طلا” نیست ، بلکه “توجه” است و بس … اما اگر یک مرد، خوب به همسرش توجه کنه متوجه می شه که همسرش “طلا” می خواد !  

دخدره رفته عینک فروشى , میگه یه عینک آفتابى میخام ... 


فروشنده میگه اصل ؟؟؟

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
دخدره میگه واى ببخشید 


مهسا 22 تهران... 

ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺑﺎ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺻﺎﻑ ﺭﻓﺘﻪ ﺗﻮ ﺷﯿﺸﻪ ﻣﻐﺎﺯﻩ ﺭﻓﯿﻘﻢ! ﺍﻓﺴﺮ ﺍﻭﻣﺪ !! ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺳﺮﯾﻊ ﭘﻨﺠﺎﻩ ﻫﺰﺍﺭ ﺗﻮﻣﻦ ﺑﺎ ﯾﻪ ﺷﻤﺎﺭﻩ ﮔﺬﺍﺷﺖ ﺗﻮ ﺟﯿﺐ ﺍﻓﺴﺮﻩ ...
.
.
.
.
.
.
.
.
=| ﻫﯿﭽﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﻓﺴﺮ ﯾﻪ ﺟﻮﺭ ﮐﺮﻭﮐﯽ ﮐﺸﯿﺪﻣﻐﺎﺯﻩ ﻣﻘﺼﺮ ﺷد


بچه بودم قرار بود عموم اینا بیان خونمون نذری داشتیم بابام گفت عموت که اومد میری جلوش اگه شیرینی اورده بود میگی عمو خودت شیرینی هستی چرا شیرینی اوردی اگه گل اورد میگی عمو خودت گلی چرا گل اوردی .منم گفتم باشه .خلاصه عمو اومد واسه نذری با خودش یه گوسفند آوردش. من بچه بودم میفهمی؟؟؟بچه


ﯾﻪ ﺑﺎﺭ ﻭﺍﺳﻪ ﯾﻪ ﺑﻨﺪﻩ ﺧﺪﺍﯾﯽ ﺍﻟﮕﻮ ﺷﺪﻡ 

 .

 .

.

.

ﮐﻼ ﺯﻧﺪﮔﯿﺶ ﺑﺎ ﺧﺎﮎ ﯾﮑﺴــــــــــﺎﻥ ﺷﺪ

ﺍﺯ ﺍﻭﻥ ﺑﻪ ﺑﻌﺪ ﯾﺎﺩ ﮔﺮﻓﺘﻢ ﻭﺍﺳﻪ ﻫﻤﻪ ﺩﺭﺱ ﻋﺒﺮﺕ ﺑﺎﺷﻢ


 

یکی داشت گریه میکرد  

میگن :چته؟ 

میگه:پشیمونم ای کاش به حرف پدرم گوش مکرده بودم  !!!

میگن: مگه چی میگفت ؟ 

میگه: نمی دونم گوش نمیکردم که.......... 

 

بابام اومده تواتاق گفت چه غلطی میکنی همش گوشی دستته؟؟


گفتم پدر من بجای گوشی سیگار دستم باشه خوبه؟


نتونست جواب بده رفت بخاریو کم کرد


اُوُنقَد نــــــــــــاراحَتـــــَم کـــــــِــه......

عَکسِ کارتّ مِـٍــــلـی هیـِچ پسری شادَم نِمی کُنهِ !


 

ﭘﺴﺮﺍ ﮐﺎﺭﺷﻮﻥ ﺑﻪ ﺗﺠﺪﯾﺪ ﺁﺭﺍﯾﺶ ﺗﻮ ﺩﺳﺘﺸﻮﯾﯽ ﻫﺎﯼ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﻧﺮﺳﻪ
.
.
.
.
.
.
.
.
اجماعا ﺻﻠـــــــــﻮﺍﺗــــــــــــــــــــــــــ   :|


 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.