خبرهای فارسی

اخبار موسیقی، اخبار آی تی، اخبار ورزشی، اخبار استخدام

خبرهای فارسی

اخبار موسیقی، اخبار آی تی، اخبار ورزشی، اخبار استخدام

هیچکس تنها نیست

میخواستم نماز ظهر بخونم . داشتم خودم تو آینه صاف و صیف میکردم

یهو گفتم چقد خوشگل شدم

خواهرم گفت : خیلییییییییی( به طعنه)

گفتم : خدا من خوشگل شدم مگه نه

گفت : آره . آی لاو یو وری ماچ

خوب منم ماچش کردم

نماز ظهر خوندم و عصر بعدم داشتم سوره یاسین میخوندم

گوشیم زنگ خورد . جیغ زدم ، شوق کردم ، خدارو دیدم جلوم نشسته بود

گفت : خودتو کنترل کن . چته هنگام

گفتم : خدایا شکررررررررررررررررررررررر . شکرررررررررر

گفت : تشکر از تو . گفتی عدالت ندارم . حالا دیدی عدالت هست فقط صبر میخواد

گفتم : شرمنده

گفت : دشمنت . تو منو به محمدم قسم دادی . تو منو به اهل بیتم قسم دادی

گریه کردم . اشک شوق ریختم

خبری که امسال منتظرش بودم و گفتم اگه نشه پس صدام به آسمون نرسیده سال بعد داد میزنم

امروز ساعت 13 وقتی تازه بسم الله سوره یاسین رو گفتم این خبر رو شنیدم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.