خبرهای فارسی

اخبار موسیقی، اخبار آی تی، اخبار ورزشی، اخبار استخدام

خبرهای فارسی

اخبار موسیقی، اخبار آی تی، اخبار ورزشی، اخبار استخدام

رأفت اسلامی

مصطفی همت در صفحه فیس بو کش می نویسد :

می‌فرمایند زندانی نمودن آقایان موسوی و کروبی و خانم زهرا رهنورد ، به‌دلیل رأفت اسلامی بوده است .

با این حساب ، رأفت اسلامی محمدرضا پهلویِ ملعون ، بیش از باعث و بانیان این حکم زندان غیرقانونی بوده است .

- چرا که محمدرضا ، امام خمینی (ره) را این‌همه سال زندان نینداخت بلکه وقتی دید نمی‌تواند امام را طبق میل خود کنترل کند ، اقدام به تبعید ایشان نمود .
- چرا که محمدرضا به مخالفینش می‌گفت بیایید پاسپورت بگیرید و از ایران بروید . (البته همانطور که می‌بینید محمدرضا هم خود را مالک مملکت می‌دانست .) نه اینکه مخالفین را ممنوع الخروج کند !!

این لیست «چرا که» را می‌توان باز هم ادامه داد ، اما هدف چیز دیگری بود ...
در خانه اگر کَس است ، یک حرف بس است ...

پی‌نوشت :

۱- شایان ذکر اینکه ، امام خمینی (ره) شاه را با لفظ «مردک» خطاب قرار داده و علنا در سخنرانی‌ها ، از مردم دعوت نموده بود برای سقوط حکومت پهلوی به‌پا خیزند و گفته بودند محمدرضا باید برود ... :
http://goo.gl/vgVRhV

۲- مشابه این رأفت اسلامی که مسئولین مذکور مدعی‌اش هستند را در دوران پهلوی شاهد بودیم . زمانی که محمدرضا ، دکتر مصدق را پس از سه سال زندان انفرادی ، به احمدآباد تبعید کرده و به زندان خانگی در قلعهٔ احمدآباد محکوم نمود ..‌ :
http://goo.gl/VUSCJy
http://fararu.com/fa/mobile/159642

۳- بیان این مطلب ، به معنای تطهیر پهلوی نیست چرا که نجاست حکومت پهلوی با آب اقیانوس‌ها هم پاک نمی‌شود . در پست‌های گذشته در مورد این حکومت خائن و فاسد و جنایتکار مطالبی نوشته‌ام . (از جمله به خاک و خون کشیدن معترضین بازداشت امام خمینی پس از سخنرانی در فیضیه به سال ۱۳۴۲ : http://goo.gl/vgVRhV )

۴- نمونه‌ای از این رأفت اسلامی خواندن حکم زندان غیرقانونی مذکور را امروز در سخنان ابوترابی که در پاسخ به سخنان کاملا بر حق دکتر علی مطهری بیان شد ، شاهد بودیم ..

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.