خبرهای فارسی

اخبار موسیقی، اخبار آی تی، اخبار ورزشی، اخبار استخدام

خبرهای فارسی

اخبار موسیقی، اخبار آی تی، اخبار ورزشی، اخبار استخدام

:)

 سلام سلام 

من هم اومدم هم نیومدم 

اول این که دوستانی که اینستا دارن بهشون پیشنهاد می کنم پیج ژوان (zhuaan) رو فالو کنن 

دوما این که از کسایی که تو این مدت فراموشم نکردن و بهم سر زدن و چه خصوصی چه عمومی   و  چه جاهای دیگه حالمو پرسیدن متشکرم به خصوص علی که کامنتاش دلگرمم می کرد 

فراموش شدن حس جالبی نیست 

برای قاصدک جونم دعا می کنم امتحاناتشو به خوبی بگذرونه 

امیدوارم حال مادر طنین عزیزم بهتر شده باشه 

زهرا جونم بهت خداقوت میگم و ان شالله کنکور خیلی خوبی داشته باشی و عمه شدنت رو تبریک میگم

دنیا و باران دلم براتون بی نهایت تنگ شده 

آذین عزیزم امیدوارم امتحاناتو به خوبی پاس کنی و اینو بدون هر وقت میرم پیج عموتتل یادت میفتم و روح شاد میشه

سمانه ی بی معرفت بیا به خدمتت برسم 

هانیه که از سمانه هم بی معرفت تره به یادت هستم

 

شیوا و عسل عزیزم به یادتون هستم

با ندای عزیزم و علی آقا حرف زدم البته گذشته از اون روز ولی حرف زدم دیگه گیر ندید

راستی ندا لینک آهنگ کامران و هومن رو بفرست بیاد

رضاااااااااااااااااااااااااااا ببخش که همون روز تو پست تو اشتباهی برای ندا و طنین کامنت گذاشتم

فکر کنم امتحانات تموم شده ان شالله کارنامه ات افتخار آفرین باشه

ادمین های وین هم که ... 

دلم برای همتون خیلی تنگ شده و دعاهاتونو میخوام 

منظورم التماس دعاست

ایام به کام

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.