خبرهای فارسی

اخبار موسیقی، اخبار آی تی، اخبار ورزشی، اخبار استخدام

خبرهای فارسی

اخبار موسیقی، اخبار آی تی، اخبار ورزشی، اخبار استخدام

مفهوم نشانه بز

 

موضوعی که مربوط به بحث ما می شود این است که نشانه بز بیشتر نماد و سمبل قبر بوده و جهت نشان دادن مزار از آن استفاده شده است.

البته چنانچه بز کوهی با شاخهای بزرگ و هلال باشد و دایره یا نقطه ای در داخل هلال باشد میتواند سمبل نذر و نیاز و تقاضای پایان خشکسالی از خدا باشد و ربطی به دفینه ندارد و حتی اگر قبری هم آنجا باشد، قربانی در درگاه خدا می باشد! و دفینه ای نخواهد داشت.اگر روی سنگ ثابت آن را ببینیم باید اطرافش را جستجو کنید. البته اگر بز ، به تنهایی باشد، نشانه قبر و مزار کل و بزرگ یک قوم یا قبیله بوده و باید به سمت مسیر نوک شاخ آن و اگر شاخ برگشته یا کوتاه باشد به سمت ریش بز به دنبال قبر بگردید.

اما اگر تعداد بزها بیش از دو تا بود ، حرکت شما به سمت نگاه بزی خواهد بود که خلاف بزهای دیگر نگاه می کند و چنانچه تمامی بزها به یک سمت نگاه می کنند، بزی که در بالاتر از همه قرار گرفته الگو و جهت را تعیین می نماید و بزهای دیگر تعداد قبور را نشان می دهند.

در حالتی که در کنار بز یا هر نشانه دیگر حیوانی، علامات یا نشانه های دیگری یافت گردد، باید به ترتیب و الویت بندی، نشانه ها را بررسی نمایید، یعنی ابتدا علامتهای جزئی و یا کوچکتر برای ما الویت خواهند داشت و مسیر را آنها تعیین می نمایند و بقیه حکم خبری و اطلاع رسانی دارند.

مثلا صم بز به بز الویت داشته و یا آلت به انسان یا حیوان الویت دارد، همانطور که جوجه به مرغ الویت دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.