خبرهای فارسی

اخبار موسیقی، اخبار آی تی، اخبار ورزشی، اخبار استخدام

خبرهای فارسی

اخبار موسیقی، اخبار آی تی، اخبار ورزشی، اخبار استخدام

جدید

مهرزاد امیرخانـی

مرتضی رفته بود واسه شیمی درمانی .با یکی از دوستامون قرار داشتیم .مرتضی دیر اومد .من و این دوستمون خیلی با هم حرف زدیم . یه داستانایی از زندگیش تعریف کرد .نور خیلی کم بود . دوستم بغض کرده بود .دوازده اینا مرتضی اومد و اون دوست دیگه رفته بود .نشست پای ملودی ....همش حرفای دوستم تو گوشم بود . رفتم تو براش تعریف کردم . گفتم بیا آهنگ جدیدتو یه جور بسازیم که به داستان زندگیش ربط داشته باشه .شروع کرد ...من داشتم املت درست می کردم .تموم شد .کاغذشو ندارم ولی قشنگ یادمه اولش یه جپر دیگه بود .این پیشنهاد مرتضی بود که تو قسمتای تاکبدی ملودی یه کلمه تکرار شه.مث هق هقمث پرپرخلاصه نوشتم و خوند . خیلی بهش فشار میومد .تموم که شد گفت بدبخت شدیم .گفتم چرا !!!؟؟؟؟؟؟گفت گام و پایین گرفتم ترجیع بند هیجان نداره جونم ندارم از اول بخونم .انقد گفتم تا قبول کرد که همین شکلیم حسش خوبه .سه مدل تنظیم کرد تا شد این .روزای سخت .میکسش مثل همیشه نیست ولی کدر بودنش دقیقا مثل اون روزامونه . روزایی که فقط به خاطر همدیگه لبخند می زدیم .راستی املتمونم سرد شد نخوردیم آخراین روزا ....

 

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.