خبرهای فارسی

اخبار موسیقی، اخبار آی تی، اخبار ورزشی، اخبار استخدام

خبرهای فارسی

اخبار موسیقی، اخبار آی تی، اخبار ورزشی، اخبار استخدام

گزارش جلسات خصو صی همسفران روزهای یکشنبه

به نام نامی او

در اوج نا امیدی بودم و بیماریهای زیادی داشتم اما با آمدن به کنگره و با آموزش گرفتن و‌عوض شدن ساختارهای ذهنی ام همه آنها کم رنگ شدند 

 

چهارمین  جلسه از دور دهم سری کارگاههای آموزشی خصوصی کنگره 60 ویژه همسفران نمایندگی افسریه با دستور جلسه وادی پنجم و تأثیر آن روی من با استادی خانم ربابه ونگهبانی خانم زهرا ودبیری خانم سامره در تاریخ 93/10/14 راس ساعت 16 شروع به کار نمود .

خلاصه سخنان استاد :

خدا را شکر می کنم که یک بار دیگر توانستم در این جایگاه قرار بگیرم و خدمت کنم و از این که در جمع شما هستم خیلی خوشحالم ،در باره دستور جلسه که می گوید در جهان ما تفکر قدرت مطلق حل نیست بلکه توأم با رفتن و‌رسیدن‌آن را کامل می نماییم باید بگویم  . . .

 شکلک های محدثه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.