خبرهای فارسی

اخبار موسیقی، اخبار آی تی، اخبار ورزشی، اخبار استخدام

خبرهای فارسی

اخبار موسیقی، اخبار آی تی، اخبار ورزشی، اخبار استخدام

کرم دور چشم (جوان ککنده و ضدچروک) آردن

http://ardene.ir/Editor/Product/ProductForm6811851312/expertage.jpg

سلام امروز میخوام درمورد کرم جوان کننده و ضد چروک آردِن باهاتون صحبت کنم.

این کرم ساخت کشور سوئیس هستش و کرم بسیار خوبی هست و من خودم این کرم رو برای رفع تیرگی دور چشم استفاده میکنم.

""این کرم حاوی بابوفـیــتکس ، الـیـگـوپـپـتید ، سرامیــد ، رتینول ، گلوکونات مس و روی ، عصاره چای سبز و ویتامین های E و C هست.""

""این کرم باعث رفع چروکهای دور چشم و پف زیر چشم میشود و با دارا بودن مواد روشن کننده سبب رفع یا کاهش سیاهی زیر چشم و محو لک های ناشی از افزایش سن گردیده و با تحریک سنتز کلاژن سبب افزایش الاستـیـســیـتـه و در نهایت سفتی پوست شده و به رفع افتادگی پلک ها کمک شایانی میکند.""

روش استــفاده :

صبح ها و شب ها به مقدار کافی از این کرم با نوک انگشتان به دور چشمتون میزنین (دوستان توجه کنین که پوستتون باید کاملا تمیز و خشک باشه) و با حرکات ضربه ای آرام،کمک به جذب این کرم میکنید ولی نباید زیاد هم ضربه بزنین چون باعث میشه کرم جذب پوست دستتون بشه.

""این کرم با فرمولاسیون بسیار ملایم براحتی جذب پوست میشود بدون آنکه آثار چربی و سفیدی بر روی پوست بگذارد.""

دوستان من این کرم رو خودم استفاره کردم و میکنم،خیلی زود نتیجه نمیده (حدودا 1 الی 2 هفته بسته به میزان تیرگی و چروک و ...) ولی بلاخره نتیجه میده نگران نباشید اگر طول کشید. :)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.