خبرهای فارسی

اخبار موسیقی، اخبار آی تی، اخبار ورزشی، اخبار استخدام

خبرهای فارسی

اخبار موسیقی، اخبار آی تی، اخبار ورزشی، اخبار استخدام

یک تصمیم یک دستور!!

سیاستی که در شهر  رامسر براه افتاد دور از انتظار نخواهد بود آینده رامسر چه خواهد شد !!


 به همین بهانه  کامنتی با عنوان ناظر 2 برای اینجانب داده شده که قابل تأمل است . عین کامنت بدون هیچ دخل تصرف به متن وارده دید عموم قرار داده میشود .


سلام خدمت کلیه خوانندگان محترم -حدود ده روزی است که پیامکی شبیه تهدید آقای شیخ صفر قاسمی نسبت به یک انتصاب در فضای مجازی می گذرد(درستی عمل یا نادرستی آن به بحث زیر مربوط نمی شود) انتظار جامعه برآن بود که مخاطبین تهدید که در ذیل نوشته عرض خواهم نمود پاسخگو می بودند تا برخی شبهات از میان می رفت هر چند این انتظار در همان روزهای اولیه در پژواک رامسر به عنوان یک نظر درخواست شده بود که متاسفانه جناب آقای بهرامی از تایید آن خودداری نمود که خود جای بحث دارد .


1-مخاطب اول امام جمعه محترم بودند که شیخ ایشان را به تبعات سیاسی واجتماعی (مانند فرماندار ونماینده مجلس) این انتصاب تهدید نمودند سوال اینجا است بر فرض وجود قانون مندی شورای راهبردی آیا امام جمعه نیز به عنوان نماینده رهبری باید تابع دستورات این گروه باشد.
2-مخاطب دوم نماینده محترم مجلس بودند ایشان به عنوان نماینده تک تک مردم وعضو قوه مقننه انگار باید از شورای راهبردی دولت (حتی آگر در صورت وجود قانونی آن )در شهرستان اجازه هر کاری رابگیرند!!!!

3-امافرماندار محترم -شاید دوستان شورای راهبردی چون فکر می کنند در انتصاب ایشان دخیل بودند حتما باید هر انتصابی باید مورد تایید ایشان نیز باشد ولی ایشان نسبت به همه اقشار وگروهها باید نگاه یکسان داشته باشدمگر اینکه ازقبل برای ایشان شرط گذاشته باشند!!!!!!



کد خبری : 98253

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.