خبرهای فارسی

اخبار موسیقی، اخبار آی تی، اخبار ورزشی، اخبار استخدام

خبرهای فارسی

اخبار موسیقی، اخبار آی تی، اخبار ورزشی، اخبار استخدام

ویتامین c من!

نوشین؟؟؟؟؟؟!

خوبی؟؟؟؟

میدونم این دو روزه از دستم ناراحت و عصبانی بودی........

ولی خب.....

من که دلیلشو آخرشم نفهمیدم!

هرچی هم که شده یه بخشی شو خودت مقصر بودی .....

حالا من یه کوچولو بیشتر!

نوشین؟؟؟؟؟؟

معذرت میخوام............

تولدتم مبارک عزیزم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

چه روز خوبی هم تولدته هااااا.........

چهارشنبه!!!!!!!!!!Heart SmileHeart SmileHeart SmileHeart Smile

یادته گفتی من ویتامین c تو هستم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تو هم ویتامین c من هستی بدجوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووور.............زبانکده محصل

مگه نه دوست گلم؟

 

تولدت مباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک دوست جون جونی من!

البته تو هم چه دوست کیمیایی گیرت اومده هاااااااااا...........!

کاش الان پیشم بودی.....................!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.