خبرهای فارسی

اخبار موسیقی، اخبار آی تی، اخبار ورزشی، اخبار استخدام

خبرهای فارسی

اخبار موسیقی، اخبار آی تی، اخبار ورزشی، اخبار استخدام

یادداشت327 - توهین و تعظیم

 

یادداشت327


توهین و تعظیم
حکومت آمریکا در راستای توهین و توسری بیش‌تر به دولت یازدهم ، چند شخصیت حقیقی و حقوقی ایرانی دیگر را  بر سیاهه‌ی بلند تحریم‌ها ‌ی خود علیه مردم و ملت ایران افزود .
بانو افخم سخن‌گوی وزارت امورخارجه‌ی‌ جمهوری اسلامی که باید گفت در امر « ماست‌مالی » استاد استادان زمانه‌‌‌ می‌باشند ، فرمودند که این اقدام « سازنده نیست » یعنی : بد ، بد ، بد .
در حالی که ایشان و رییس ایشان آقای ظریف و رییس آقای ظریف یعنی آقای روحانی نیک آگاه اند که این عمل  از نظر منافع ملی آمریکا بسیار سازنده است و تا کنون نیز نتایج خوبی داده‌است . حکومت آمریکا ، اطمینان کامل دارد که علی‌رغم این توهین ها و توسری ها ، دولت یازدهم دست از « طلب » تا رسیدن به وصال « تسلیم کامل »  برابر امپریالیسم آمریکا بر نخواهد داشت ؛‌ گرچه نیک می‌داند که این‌گونه رفتار از دیدگاه منافع ملی مردم و ملت ایران ، بسیار زیان‌بار و خفت‌‌اور است  .
حکومت آمریکا باهمین شیوه‌ی تحقیر و توهین ، توانسته است دولت یازدهم را پای میز مذاکره بکشد و در پای میز نگاه‌دارد . دولت آمریکا موفق شده است که در برابر آزادسازی ماهی چند‌صد میلیون دلار از میلیاردها دلار دارایی‌های مسدود شده‌ی مردم و ملت ایران برای مصارف دولتی ،  صنایع هسته‌ای ایران را به حالت ایستا در آورد ،‌ دانشمندان هسته‌ای ما را پراکنده نماید و بذر ناامیدی در دل ایرانیان غیرتمند و میهن دوست بکارد . این ها همه از نتایج گمارده شدن مردان ناکاردیده ، برای انجام کارهای بزرگ است .
پنج‌شنبه 11 دی‌ماه 1393
هوشنگ طالع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.