خبرهای فارسی

اخبار موسیقی، اخبار آی تی، اخبار ورزشی، اخبار استخدام

خبرهای فارسی

اخبار موسیقی، اخبار آی تی، اخبار ورزشی، اخبار استخدام

صدای مجلس در آمد/ 1

 بنیاد شهید به بنگاه اقتصادی تبدیل شده است



سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس٬ با انتقاد از دور شدن بنیاد شهید از رسالت خود و تمرکز بر فعالیت‌های اقتصادی٬ گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران باید به انجام وظیفه اصلی خود یعنی رفع مشکلات جامعه ایثارگری و خانواده شهدا بپردازد.

در ادامه بخوانید ....

صدای مجلس در آمد/ 2

 رسالت بنیاد شهید رسیدگی به امورایثارگران است نه بنگاه داری اقتصادی

رئیس هیات تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران٬ با تاکید بر ضرورت پایبندی بنیاد شهید به وظایف خود در خدمت رسانی به جامعه ایثارگری٬ گفت:‌ ورود بنیاد شهید به انجام فعالیت‌های مالی به مثابه بنگاه اقتصادی معقول نبوده و به صلاح نیست.

در ادامه بخوانید ....

سالروز عملیات کربلای 5

 روایت «شهید جعفری منش» از حمله‌های شیمیایی صدام در «کربلای۵»

قرار بود لشکر ۱۰ سید الشهدا، کارخانه شیمیایی بصره را تصرف کنند. صدام هر چه نیرو داشت، داخل بصره ریخته بود. ظرف یک هفته که در قرارگاه کربلا بودم، مرتب اتوبوس اتوبوس مجروح شیمیایی می‌آوردند.

 

در ادامه بخوانید ....

نقد بفرمایید خصوصی

جوانی با چاقو وارد مسجد شد و گفت:بین شما کسی هست که مسلمان باشد؟!همه با ترس و تعجب به هم نگاه کردند و سکوت در مسجد حکمفرما شد...بالاخره پیرمردی با ریش سفید از جایش بلند شد و گفت:آری؛ من مسلمانم...جوان به پیرمرد نگاهی کرد و گفت با من بیا!پیرمرد به دنبال جوان به راه افتاد و با هم از مسجد دور شدند...جوان با اشاره به گله ی گوسفندان،به پیرمرد گفت:می خواهد تمام آن ها را قربانی کندو بین فقرا پخش کند و به کمک احتیاج دارد!پیرمرد و جوان مشغول قربانی کردن گوسفندان شدند...پس از مدتی پیرمرد خسته شد و به جوان گفت به مسجد بازگردد و شخص دیگری را برای کمک با خود بیاورد!جوان با چاقوی خون آلود به مسجد بازگشت و پرسید:آیا مسلمان دیگری در بین شما هست؟!افراد حاضر در مسجد که گمان کردند جوان آن پیرمرد را به قتل رسانده، نگاهشان را به پیش نماز مسجد دوختند!پیش نماز رو به جمعیت کرد و گفت:چرا نگاه می کنید؟!به عیسی مسیح قسم با چند رکعت نماز خوندن کسی مسلمان نمی شه!!!

دلنوشته

بیخود گفته اند که زندگی پنج دوره است:

کودکی

نوجوانی

جوانی

میانسالی

پیری

زندگی تنها دو دوره است....

قبل از کربلا رفتن 

بعد از کربلا رفتن

یادش مرا دومرتبه بی تاب میکند

دارد غمش وجود مرا آب میکند

جانم فدای شاعر خوش مسلکی که گفت:

نوکر همیشه تکیه به ارباب میکند

 

 السلام علیک یا اباعبدالله الحسین...