خبرهای فارسی

اخبار موسیقی، اخبار آی تی، اخبار ورزشی، اخبار استخدام

خبرهای فارسی

اخبار موسیقی، اخبار آی تی، اخبار ورزشی، اخبار استخدام

گفتگوی صریح با «اردوان کامکار»: «همایون شجریان» شأن خود را حفظ نکرد

hot-topic-logohot-topic-logo در خبر‌ها آمده بود که اردوان کامکار، نوازنده پیشگام سنتور تازه‌ترین آلبومش را بدون حضور خواننده‌ای صاحب‌نام که قرار بود پیش از این حضور داشته باشد، منتشر خواهد کرد. در پی این خبر و اظهارات شنیده شده پیرو آن، تصمیم گرفتیم تا گفت‌وگویی با این هنرمند داشته باشیم و جویای دلایل او شویم. دلایل ظریفی که بی‏ارتباط به دنیای تجارت نیست و جان کم‌رمق موسیقی اصیل ایرانی را نیز همین مساله تهدید می‌‏کند. تهدیدی که چهره عریان آن برای اولین‌بار به این صراحت مطرح می‌‏شود. +من دنبال منافع مادی از هنر نیستم و از راه شرافتمندانه دیگری آن را کسب می‌‏کنم. +آخر تجریه فضاهای جدید برای «همایون شجریان» با چه کسانی؟ با کسانی که می‌‏خواهند از کنار او مشهور شوند و برای شهرت از او استفاده ببرند!؟ +آدم‌های بزرگ زیادی دنبال برقراری ارتباط و همکاری با من هستند و حتی دو سال است که می‌‏دانم آقای یانی دنبال پیدا کردن من است اما هرگز من عکس ‏العملی نشان ندادم +اکنون آقای مهرجویی است که دنبال تماس با من است چراکه خواسته مرا برآورده نکرد +برای فیلم «سنتوری» به «محسن چاووشی» گفتم بخواند و او حرفم را قبول کرد +شریفی‎نیا به من گفت حالا این چهار مضرابتان چند؟ با کسی که این‌گونه با من برخورد کند دیگر حرفی ندارم
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.