خبرهای فارسی

اخبار موسیقی، اخبار آی تی، اخبار ورزشی، اخبار استخدام

خبرهای فارسی

اخبار موسیقی، اخبار آی تی، اخبار ورزشی، اخبار استخدام

رونالدو:می خواهم به تلاشی که در گذشته داشتم ادامه بدهم و جامهای بیشتری ببرم

رونالدو:می خواهم به تلاشی که در گذشته داشتم ادامه بدهم و جامهای بیشتری ببرم

 

کریستیانو رونالدو در اقدامی عجیب پس از سخنرانی خود فریاد کشید.

وی گفت : از مربی، هم تیمی ها و مدیر رئال متشکرم. این جایزه یک رویا برای من بود. هرگز فکر نمی کردم که بردن چنین جایزه ای برایم این قدر احساساتی باشد. می خواهم به تلاشی که در گذشته داشتم ادامه بدهم و جامهای بیشتری ببرم. از مادرم ، پسرم و تمام کسانی که به من کمک کردند تا بهتر از قبل شوم تشکر می کنم. هرگز تصور نمی کردم که سه بار برنده این جایزه باشم اما امیدوارم که این پایان کارم نباشم و پنج بار برنده این جایزه شوم.

 

http://www.axgig.com/images/77419506180998050800.jpg

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.