خبرهای فارسی

اخبار موسیقی، اخبار آی تی، اخبار ورزشی، اخبار استخدام

خبرهای فارسی

اخبار موسیقی، اخبار آی تی، اخبار ورزشی، اخبار استخدام

احمدی نژاد تنهاتر می شود

در برخی مطبوعات و پایگاه های برخی خبرگزاری ها، این روزها، تحلیل هایی دیده می شود حاکی از اینکه بسیاری از اطرافیان احمدی نژاد در حال برائت از وی هستند. 

جای تعجب است چرا برخی از صاحبان قلم! که رسانه ای برای تاختن دارند، از جانب همه مردم قضاوت می کنند. از طرف دیگر این افراد وقاحت را به حدی می رسانند که گمان می کنند الان فلان وزیر سابق در کنار احمدی نژاد نباشد، احمدی نژاد تنها می شود، این یعنی ملت را به هیچ انگاشته اند و افراد عادی جامعه که حتی حاضرند جانشان را به خاطر احمدی نژاد و تفکر او بدهند، در دید این آقایان اصلا پیدا نیستند. این وقاحت ناشی از ارتباط برخی عناصر، با بدخواهان نظام مقدس اسلامی و مردم فهیم ایران است. از طرف دیگر این افراد باید بدانند، هنوز دستگاهی برای سنجش محبت مردم به مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی اختراع نشده است. همه می دانیم این ملت در شرایط خاص به خوبی وظیفه خود را انجام می دهند و همواره خیلی از آقایان به اصطلاح نگران را غافلگیر می کنند. یادمان نرود که این ملت است انتخاب می کند چه کسی باشد چه کسی نباشد. ملت انتخاب کرد میر حسین موسوی و کروبی نباشند و نیست شدند. حتی اگر الان حصر خانگی آنها شکسته شود در میان ملت جایی ندارند. اما یک نکته مهم اینجا به چشم می خورد و اینکه دشمنان ملت، از حضور احمدی نژاد و تفکرات او در صحنه سیاسی کشور بسیار نگران هستند و این نگرانی همانی است که ما باید به آن بیفزائیم، دشمن هرچه دوست دارد از دست ما عصبانی باشد و از این عصبانیت بمیرد. مهم عزت و افتخار ایران اسلامی و مردم ایران است. 

امروز در یکی از خبرگزاری های قارچ گونه حامی فتنه، مطلبی دیدم تحت عین عنوان که دل بریدن از منش و روش احمدی نژاد ادامه دارد. بیچاره خبر ندارد که در برابر هر ریزش، صدها هزار رویش وجود دارد، منتهی چشمان بی خرد فقط ریزش ها را می بینند و رویش ها را نگاه نمی کنند. آنچه به عینه قابل مشاهده است و نمود زیادی در فضای مجازی دارد، اینکه روش و منش انسانی و اسلامی دکتر محمود احمدی نژاد، هر روز بیش از گذشته خودش را نشان می دهد و افراد بیشتری از جوانان و نوجوانان را به سمت خود جذب می کند. عدو شده سبب خیر چون خدا خواسته. این حرف هایی بدخواهان ملت باعث شده که ملت بیش از گذشته به تفکرات احمدی نژاد نزدیک شود ولی یک عده نمی توانند این شرایط و این مسائل را ببینند، لذا به هر ترتیبی می خواهند که شخصیت دکتر را نزد افکار عمومی خدشه دار کنند غافل از اینکه خدا همیشه یاور حقیقت است. دکتر احمدی نژاد نه تنها در قلوب ایرانیان، که در قلوب تمامی آزادی خواهان و مردم رنج کشیده و ظلم دیده جهان قرار دارد. مدتی قبلی مطلبی دیدم در یک سایت شخصی مربوط به یک آمریکایی، که با در صفحه اول سایتش نوشته بود کاش در دنیا چند نفر مثل احمدی نژاد بود آن وقت نه داعش وجود داشت و نه ظلمی.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.