خبرهای فارسی

اخبار موسیقی، اخبار آی تی، اخبار ورزشی، اخبار استخدام

خبرهای فارسی

اخبار موسیقی، اخبار آی تی، اخبار ورزشی، اخبار استخدام

صد هزار تا!

درود بر همه شما

حدود سه چهار ماه بعد از راه اندازی وبلاگم، به یه وبلاگی برخوردم که یه افزونه ای داشت که تعداد بازدید کننده ها در روز رو نمایش می داد. من هم علاقه مند شدم ببینم چند تا از دوستان در روز و ماه به من سر می زنند. تقریبا از اون موقع هر روز بهش سر می زنم. از آمار ناامید کننده 2 نفر در روز داشتم! تا سیصد و خورده ای. بیشترین بازدید کننده در ماه هم برای مرداد ماه سال 93 بود. امروز هم مجموع بازدید کننده ها به صدهزار نفر رسید.

هیچ وقت فکرش رو نمی کردم که این وبلاگ انقدر دوام بیاره که به این عدد برسه. همش رو مدیون شما هستم و ازتون ممنونم. ایشالا شما همیشه باشید تا این وبلاگ در پیت رو بخونید. باز هم ممنونم. ایشالا یه میلیون تا شد باز هم مزاحمتون میشم!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.