خبرهای فارسی

اخبار موسیقی، اخبار آی تی، اخبار ورزشی، اخبار استخدام

خبرهای فارسی

اخبار موسیقی، اخبار آی تی، اخبار ورزشی، اخبار استخدام

المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای ،ضامن سلامت ،پویایی و نشاط دانش آموزان است

مدیر کل بازرسی استانداری لرستان:

مدیر کل بازرسی استانداری لرستان با اشاره به تاثیر غیر قابل انکار ورزش در سلامت جسم و روح دانش آموزان گفت : المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای علاوه بر کمک به استعدادیابی و پرورش استعدادهای ورزشی دانش آموزان می تواند بستر ساز پیشرفت تحصیلی و رشد و تکامل شخصیتی آنان باشد .

مهران علی پناه افزود : آمادگی جسمانی دانش آموزان یک امر بنیانی و اساسی است که سلامت و قدرت اجتماعی را تضمین می کند.وی خاطر نشان کرد :  دانش آموزی که قدرت و کارایی لازم بدنی را دارد قادر است وظایف و کارهای روزانه خود را بدون احساس خستگی انجام دهد و توانایی لازم را برای گذراندن اوقات فراغت یا مقابله با پیشامدهای ناگهانی به دست آورد  علی پناه ادامه داد : استقامت، چابکی،‌ انعطاف پذیری و سرعت از ویژگی‌های چنین دانش‌آموزی است.
مدیر کل بازرسی استانداری لرستان در ادامه سخنان خود گفت : تربیت بدنی و ورزش در مفهوم کلی یک پدیده اجتماعی است که با اعتلای آن روابط افراد جامعه و سلامت جسم و روح آنها مستحکم می‌شود.
علی پناه بر این نکته تاکید  کرد که مهمترین نکته برای والدین، اولیای مدارس و بخصوص دبیران ورزش این است که به طور مثبت تمایل دانش آموزان را به ورزش زیاد کنند و آگاهی داشته باشند که هر فعالیت بدنی، برای فرد خاصی مناسب است و با توجه به مشخصات: سن، موقعیت فیزیکی، مراحل پیشرفت و میزان علاقه دانش آموزان، مناسب‌ترین فعالیت بدنی را بایستی به آنها توصیه کنند.
وی در پایان با تقدیر از فعالیت های اثربخش آموزش و پرورش در حوزه تربیت بدنی و سلامت ابراز امیدواری کرد : این اقدامات منجر به ارتقای شاخص های ورزشی و توسعه ورزش پهلوانی در سطح استان شود
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.