خبرهای فارسی

اخبار موسیقی، اخبار آی تی، اخبار ورزشی، اخبار استخدام

خبرهای فارسی

اخبار موسیقی، اخبار آی تی، اخبار ورزشی، اخبار استخدام

رضا بلومبرگ و جنتی بیگ‌بنگ


به نظر شما، بهتر است اول از رضامهدوی و بلومبرگ شروع کنم یا از جنتی و بیگ‌بنگ بگویم؟
ولی نه هر‌چی باشه جنتی پیر دیر است و باید شرط ادب نگه داشت و با او شروع کرد:
به گزارش سایت بلومبرگ، چند روز قبل یک کنگره اخترفیزیک در انگلیس-لندن-جنب ساختمان بی‌بی‌سی تشکیل شد و سخنران اصلی نیز کسی نبود جز همین جنتی جیغ‌جیغوی خودمون
جنتی خطاب به اخترفیزیکدانان، شرح مفصلی درباره چگونگی پدیده بیگ‌بنگ (همون انفجار بزرگ خودمون) داد و در انتها اضافه نمود که انفجاربزرگ برای شماها یک فرضیه است ولی برای من یک خاطره می‌باشد!

حالا برویم سراغ رضامهدوی و سایت درپیتی آچمز که وکالتش را نیما به عهده دارد
این روزها داش رضا حسابی جوگیر شده و رفته تو فاز بابانوئل و سری به خمره هفت‌هزار ساله زده و چنین نوشته است:
«بلومبرگ» برای سال 2015 پیش بینی کرده است که "مگنوس کارلسن" عنوان قهرمانی شطرنج جهان را به "فابیانو کاروآنا" ی ایتالیایی واگذار خواهد کرد
ادعایی جسورانه که البته دور از انتظار نیست
چیزه، یعنی ببخشید رضاجون و نیماجون و شرکا، خواستم از شوما که خیلی از شطرنج سرتون میشه و روزی سه بار قبل از غذا، به "آتشبار آلخین" اشاره مبسوط می‌نمایید و خسته هم نمی‌شوید و الان هم دارید با بیل‌وکلنگ زیرپای کامبوزه و مرشد رو خالی می‌کنید، بپرسم که مگر قرار است در سال ۲۰۱۵ مسابقه قهرمانی جهان برپا شود که شوما پیشاپیش تاج قهرمانی را از کله مگنوس برداشته و روی سر فابیو قرار داده‌اید؟
والا اینجور که من در طالع رضا و احمد می‌بینم، همان بهتر که کامبوزه و مرشد بر شطرنج ایران و نهالی که کاشته‌اند، نظارت و مدیریت کنند و رضاجون و احمدجون بروند قدری کشک بسابند و غذاهای دیار "من تی قربان" را راست و ریست نمایند!
نمی‌دانم این خانواده شطرنج ایران چه گناهی مرتکب شده که یکبار فعل حرام می‌شود و یکبار گود زورخونه و یکبار نیز اسیر توهمات روشنفکرانه رضا و احمد؟
خدا شانس دهد، نمی‌شد ما بروبچ عاشق شطرنج در سوییس یا نروژ یا دانمارک یا سوئد دنیا بیاییم تا بتوانیم یک خرده با اعصاب آرام به بازی شطرنج بپردازیم؟
رضاجون، عزیزم، بازی قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۶ انجام می‌شود و لاجرم مگنوس در سال ۲۰۱۵، حتما و قهرا و همچنان قهرمان جهان باقی می‌ماند و پیش‌بینی سایت بلومبرگ برای سال ۲۰۱۵ به درد عمه گرامی‌‌اش می‌خورد و بس. چرا شوما جنتلمن‌ها خودتون رو قاتی نخود و لوبیا کرده‌اید و یکسر درون دیگ آش افتاده‌اید؟
جنتلمن‌های روشنفکر شطرنج ایران، باز هم تاکید و راهنمایی و یادآوری می‌کنم که داشتن یک نخود عقل بهتر از نداشتن آن است
باباجون، یه نخود عقل گفتم نه نخود آش، رضا فرق این دو تا نخود را می‌دانی یا آنکه به مرشد بگویم با گرز گران به تنویر افکارت بپردازد؟
رضا واقعا عاشق اون مرامت هستم که برای بلومبرگ زیرنویس کرده‌ای: ادعایی جسورانه که البته دور از انتظار نیست
رضا و احمد و نیما و عدنان و الشن و احسان و آتوسا، واقعا گل کاشته‌اید و روی چشم مردم فرهیخته ایران جای دارید و غیره و غیره و غیره

حالا شما فکر می‌کنید که رضا و احمد چیزی یاد می‌گیرند و متنبه می‌گردند و ازین پس دقیق‌تر اظهار فضل می‌نمایند؟ زکی!
بای داعشی‌های مقیم سایت آچمز؛ وعده دیدار تا چند روز دیگر که مگنوس و شرکا به ویک‌آن‌زی (در کشور هلند) می‌روند و مسابقه اعظم تاتااستیل را برگزار می‌کنند، فعلا!

راستی رضا، بازم به سرت نزنه به نیماجونت بگی که برایم نامه فدایت شوم بنویسد و بهتر است حواست به گزارش مسابقات مهدکودک سرزمین لی‌لی‌پوت باشه و کاری به ما آدم بزرگها نداشته باشی!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.