خبرهای فارسی

اخبار موسیقی، اخبار آی تی، اخبار ورزشی، اخبار استخدام

خبرهای فارسی

اخبار موسیقی، اخبار آی تی، اخبار ورزشی، اخبار استخدام

داستان «باید» و «است» و «وجود» و «عدم» منتقد موسیقی

پاسخی به مسایل مطرح شده در نشست خبری آلبوم من پرویز پرستویی هستم؛
[ سید ابوالحسن مختاباد - روزنامه‌نگار ]

موسیقی ما - ماجرای وجود یا عدم وجود «منتقد موسیقی» که از سوی یکی از دوستان و همکاران فعال سینمایی نویس مطرح شد، گزاره معروف «است از باید منتج نمی‌شود» را به خاطر می‌آورد و جنگ و نزاع آنچه که «من دوست دارم باشد» با آنچه که در «عالم واقع وجود دارد». شاید ما هم همانند این دوست ما آرزو داشته باشیم و به هر دلیلی انگیزه‌هایمان تحریک شود که بگوییم ما منتقد سینمایی نداریم، اما حکایت آرزوی من و این دوست سینمایی نویس ما مثل داستان یک کاسه ماست و یک دریا آب است و آن آرزوی ناپخته صاحب کاسه ماست که می‌گفت اگر این دریا دوغ شود چه می‌شود؟ ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.