خبرهای فارسی

اخبار موسیقی، اخبار آی تی، اخبار ورزشی، اخبار استخدام

خبرهای فارسی

اخبار موسیقی، اخبار آی تی، اخبار ورزشی، اخبار استخدام

ابراهیموویچ: به سری آ ایتالیا بازنمی‌گردم

مهاجم سوئدی پاریس سن‌ ژرمن شایعه احتمال بازگشتش به فوتبال ایتالیا را تکذیب کرد.

ابراهیموویچ: به سری آ ایتالیا بازنمی‌گردم

Zlatan Ibrahimović / Paris-SG.blogfa.com

زلاتان ابراهیموویچ در خصوص شایعاتی که اخیراً مبنی بر بازگشتش به فوتبال ایتالیا و پیوستن وی به تیم فوتبال رم مطرح شده است، گفت: من به سری آ ایتالیا بازنخوام گشت. یکی در این رابطه صحبت کرده و یکی دیگر هم اعلامش کرده ولی باید بگویم که این شایعه حقیقت ندارد. از بودن در پاریس احساس خوبی دارم و هنوز یک سال دیگر با پاریس سن‌ ژرمن قرارداد دارم. پس از آن هم باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد ولی باز تکرار می‌کنم که از بودن در پاریس خوشحالم و شخص دیگری این داستان‌ها را سرهم کرده است.

مهاجم ۳۳ ساله تیم ملی سوئد زمانی که در فوتبال ایتالیا بود با تیم‌هایی اینتر، یوونتوس و میلان شش عنوان قهرمانی در سری A کسب کرد، هرچند دو قهرمانی وی با یووه به دلیل فساد کالچوپولی در افتخارات او و بیانکونری لحاظ نمی‌شود.

مهاجم پیشین تیم‌های بارسلونا و اینتر تصریح کرد: امیدوارم زلاتان کنونی همچنان بهترین زلاتان باشد، چون تلاش می‌کنم تا هر فصل بهتر و بهتر شوم. تا جایی که بتوانم به پیشرفتم ادامه می‌دهم و بازی خواهم کرد ولی روزی که ببینم دیگر پیشرفتی ندارم اعلام بازنشستگی می‌کنم.

 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.