خبرهای فارسی

اخبار موسیقی، اخبار آی تی، اخبار ورزشی، اخبار استخدام

خبرهای فارسی

اخبار موسیقی، اخبار آی تی، اخبار ورزشی، اخبار استخدام

پایان مسابقات دارت آقایان در لیگ برتر و دسته یک 1393


به گزارش روابط عمومی انجمن دارت کشور ، مهدی هوشمندان بازیکن البرزی با کسب 43 امتیاز از 28 بازی رفت و برگشت با بازیکنان لیگ برتر کشور در مقام اول این مسابقات تکیه زد. این بازیکن خوش آتیه کشور که در سال 93 بعد از برگزاری 6 دوره مسابقات رنکینگ کشور مقام اول را در اختیار دارد با قهرمانی در این دوره نشان داد که امسال از آمادگی خوبی برخوردار است.

پس از وی حسین اعرابی بازیکن اصفهانی که در طی سالیان متمادی همیشه جزو قهرمانان و بازیکنان خوب در سطح کشور بوده است با کسب 40 امتیاز به مقام دوم رسید. حمید مومنی از استان تهران نیز با کسب 36 امتیاز به مانند سالهای گذشته که همیشه در صدر جدول این مسابقات قرار دارد به مقام سوم بسنده کرد و آخرین بازیکنی که توانست امتیاز لازم جهت دعوت به اردوی تیم ملی را از این مسابقات کسب کند بازیکن خوب کشورمان محمد امین کریم پور از استان سمنان با کسب 34 امتیاز بود.


در ضمن گفتنی است پس از برگزاری 6 دوره مسابقه لیگ دسته یک 4 نفر برتر برای حضور در لیگ برتر فصل 94 مشخص شدند .
لیگ دسته یک در فصل 93 با برگزاری 6 مسابقه در اواخر آذر ماه در خانه دارت شهید کشوری با مشخص شدن 4 نفر برتر به کار خود پایان داد.
آقای عباس سمیعی از استان البرز پس از کسب عنوان اول در گروه الف لیگ دسته یک با آقای رحیم هاشمی شیرازی بازیکن خوب استان فارس و قهرمان گروه ب این مسابقات یک بازی 3 از 5 برگزار کردند که در پایان آقای سمیعی با نتیجه 3 بر 2 توانست حریف خود را شکست دهد و به مقام قهرمان لیگ برتر فصل 93 دست پیدا کند.
گفتنی است، پس از مشخص شدن نفرات دوم و سوم هر گروه بازیکنان در بازی پلی آف به مصاف هم رفتند که در پایان آقای کامبیز حافظی از استان تهران توانست مقام سوم را کسب کند و بعد از ایشان نیز بازیکن استان مرکزی کشور محمد کلهر آخرین سهمیه ورود به لیگ برتر را از آن خود کرد و آقای مهدی سیفی از تهران و علی قدسی از البرز در عین شایستگی نتوانستند در لیگ برتر فصل 94 حضور پیدا کنند .

از استان یزد هم آقای بهشتی زاده در لیگ برتر با کسب 32 امتیاز با اختلاف 2 امتیاز نسبت به نفر چهارم در رده ششم جدول قرار گرفت و متاسفانه نتوانست جواز ورود به اردوی تیم ملی را به دست آورد . همچنین آقای علیرضا شایق با 27 امتیاز رده دهم جدول را به خود اختصاص داد . آقای صالح دهقان هم با 14 امتیاز رتبه چهاردهم جدول را به خود اختصاص داد و به لیگ پایین تر (دسته یک) سقوط کرد .

در لیگ دسته یک هم آقای فضل اله میرجلیلی با اینکه امید زیادی به او برای ورود به مسابقات پلی آف لیگ دسته یک بود متاسفانه نتوانست به مسابقات پلی آف راه یابد و با کسب 25 امتیاز رده پنجم گروه ب را به خود اختصاص داد و همچنین آقای محمد نیکوکار که در گروه الف لیگ دسته یک دارت می اندازد پس از پایان مسابقات این فصل با به دست آوردن 11 امتیاز از خطر سقوط به لیگ زیرگروه فرار کرد و در لیگ دسته یک ماندنی شد تا ببینیم این عزیزان با کسب تجربه ای خوب برای حضور در مسابقات سال آینده چه خواهند کرد .

 

Lig-bartar-dart-Aghayan new1.pdf
Lig-Yek-A-dart-Aghayan new3.pdf
Lig-Yek-B-dart-Aghayan new.pdf

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.