خبرهای فارسی

اخبار موسیقی، اخبار آی تی، اخبار ورزشی، اخبار استخدام

خبرهای فارسی

اخبار موسیقی، اخبار آی تی، اخبار ورزشی، اخبار استخدام

ای هم نفس من

  گل سرخ  رادوست دارم چون رنگ خونه.

                      خون  را دوست دارم چون در رگ جاریست .

                   رگ    را دوست دارم چون به قلب راه داره .

                            قلب   رادوست دارم چون جایگاه توست 

عکس عاشقانه دوستت دارم 

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

آسمون به دریا گفت: این بالا خیلی خوبه همه جا رومیشه دید.

دریا گفت: این پایین از اون بالا هم بهتر چون فقط تورو میشه دید.

منم چشمام فقط  تورو میبینه...عشقم

 (تقدیم به آسمون قلبــــــــم)   

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید 

 بـــــــرای تـــو زندگی می کنم، به عشق تو زنده هستم، اگر نباشی دیگر نیستم

 تویی که بودنت به من همه چیز می دهد، هر جا بروی دلم به دنبال تو می رود

عشق تو، حضور تو، به من نفس می دهد هوای بودنت... 


با دلی عاشقتر ، مینویسم که عشق تو پاکترین عشق دنیاست و با قلمی به رنگ 
سرخ در دفتر عشقم می نویسم که خیلی دوستت دارم.. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.