خبرهای فارسی

اخبار موسیقی، اخبار آی تی، اخبار ورزشی، اخبار استخدام

خبرهای فارسی

اخبار موسیقی، اخبار آی تی، اخبار ورزشی، اخبار استخدام

8

سلام

بازم من کار دارم بایدبرم.... امروز کلا روز گریه بود چشام خشک نشد اصلا!!! سخته تنهایی، میدونی بهت حسودیم میشه تو هرموقع بخوای من هستم باهات حرف بزنم کنارت باشم حداقل بشنوم حرفات رو ولی من....

وقتی بهت میگم میگی عزیزم من که هستم ولی نیستی... امروز اصلا نفهمیدی من چی گفتم، نمیدونم نفهمیدی یا خودت رو زدی به نفهمیدن واقعا نمیتونم بفهمم کدومش بوده واقعا

خیلی بده تو زمین و آسمون معلق باشی و نتونی هیچ کاری کنی بعدش متهمت کنن به دوست نداشتن....

اشکال نداره عزیزم برو به کارات برس من صبرم خیلی زیاده به قول سحر من صبر ایوب دارم ... چرا جا نمیزنم ؟ نمیدونم 

چه خوبه که میگی تا حالا اصلا به جدایی فکر نکردی و فکر نمیکنی! چه خوبه حرفای شیرین میزنی برام شاید از پس تلخی تنهاییم بر بیان ولی تنها حریف تنهایی من تویی.....

نگا دارم ادبی مینویسم من؟؟؟ باورت میشه منی که جمله رسمی رو به زور مینوشتم چه به سرم اومده، امشبم که تنهام باید بشینم آماده شم 

دوست دارم بازم مثل همیشه، این روزا هم میگذره چرا باید تو رو ناراحتت کنم خب میگذره دیگه به تو بگم فوقش چی میشه تو هم ناراحت میشی از این راه دور که نمیتونی کاری کنی پس بذرا غصش سهم من باشه من تحملم خیلی زیاده خیــــــــــــلی....

خدایا من راضیم به رضای تو ... این روسیاه چز تو کسی رو نداره ...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.