خبرهای فارسی

اخبار موسیقی، اخبار آی تی، اخبار ورزشی، اخبار استخدام

خبرهای فارسی

اخبار موسیقی، اخبار آی تی، اخبار ورزشی، اخبار استخدام

پیش شرط کشورهای 1+5 درخصوص توافق هسته ای باایران

 پیش شرط کشورهای 1+5 درخصوص توافق هسته ای باایران درصورت عدم اجرای جاده موسوم ابر!!!

گروه 5+1

 

  بنا بر اطلاع از منابع موثق و کلیدی از لابی های نشست اخیر گروه 1+5 در کابل! ، کنگره امریکا  طرح نهایی خویش در خصوص توافق هسته ای با ایران را به کشورهای همسو داده و آنها نیز پس از رایزنی های پشت پرده و جلو پرده ؛ طرح مورد نظر را به نشست اخیر گروه 1+5 در وین ارایه کرده اند. منابع آگاه از نشست  کاراکاس ! و کنگره آمریکا و خانم اشتون و جانشین وی کسب اطلاع کرده اند که در این طرح به صراحت آمده است که اگر ایران از احداث جاده ابر خوداری کند ؛ توافق بر سر موضوع هسته نهایی و قطعی خواهد شد و از آن پس ایران به هر درصد که می خواهد غنی سازی داشته باشد می تواند اقدام کند و حتی از پیشرفته ترین سانتری فیوژ ها هم می تواند بهره برداری کند .

منابع کاملا آگاه از این نشست  سری  و محرمانه  در دهلی نو! گزارش داده اند که در جنگل ابر نیرویی بسیار عظیم نهفته است که اگر بر اثر احداث جاده ، ایران به این نیروی عظیم پی ببرد بر دنیا مسلط خواهد شد(جل الخالق )، روی همین اصل تمامی کشورهای غربی و شرقی و شمالی و جنوبی و حتی برخی از کرات دیگر دست به دست هم داده اند تا از احداث جاده ابر جلوگیری کنند.!

آنچه که مسلم است ایران باید از احداث جاده ابر دست بردارد و گر نه با موج هیاهوهای رسانه ای شدید دیده بانان محیط زیست و سران و مقامات ارشد کشور های 1+5 روبرو خواهد شد .اینکه چه ارتباطی بین کشورهای 1+5 با دیدبانان محیط زیست وجود دارد ؛ خدا می داند و ما تا کنون علی رغم تلاش های شبانه روزی نتوانسته ایم به آن پی ببریم.!

امیدواریم هر کس و در هر کجا گزارشی در این خصوص به دست یا به پا ! آورد برای ما ارسال کند  تا از جایزه ویژه آن یعنی یک فروند هواپیمای شخصی دو موتوره تشریفاتی به همراه هزینه سفر مادام العمر به سراسر جهان و شاید به کرات دیگر (قول نمی دهم) تقدیم خواهد شد، شایان بیان است که برند جایزه به همراه خانواده سفر خواهد کرد و اگر مجرد است بفکر عیال باشد چون به مجرد ها جایزه تعلق نمی گیرد؛ گفته باشیم.!

 به یاری وبلاگ میغان نامه 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.