خبرهای فارسی

اخبار موسیقی، اخبار آی تی، اخبار ورزشی، اخبار استخدام

خبرهای فارسی

اخبار موسیقی، اخبار آی تی، اخبار ورزشی، اخبار استخدام

مراحل انجام پایان نامه

مراحل انجام پایان نامه

انجام پایان نامه
برای انجام پایان نامه ابتدا بر اساس مقالات روز  isi به عنوان رفرنس و مقاله بیس موضوع مشخص میشود
کلیه فصول بر اساس فرمت مورد نظر دانشگاه و استاد مربوطه انجام میشود
انجام کلیه ی کارهای نرم افزاری, انجام شبیه سازی و انجام پیاده سازی و تحلیل مربوط به پایان نامه
در مرحله ی بعد با نظر و بنا به خواست متقاضی  استخراج مقالات علمی پژوهشی و isi صورت میگیرد
انجام پایان نامه
پایان نامه اثری پژوهشی است که توسط دانشجویان تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد و دکترا به عنوان نتیجه ی چندسال تحصیل ایشان در دانشگاه ارائه میشود که بدون شک از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در واقع پایان نامه نشان دهنده ماحصل تحصیل شما می باشد. و شاید تاثیر کیفیت آن زمانی برای شما معلوم شود که در اداره یا سازمانی استخدام شوید و در آنجا اثر علمی شما یعنی پایان نامه نماینده علم شما در رشته مربوطه است.
این مجموعه علمی پژوهشی با چندین سال سابقه و با انجام و مشاوره ی پایان نامه های مقاطع مختلف تحصیلی تخصص چشمگیری در این امر دارد و حتی پروژه ها و پایان نامه های درخواستی از سایر موسسات را نیز پشتیبانی می کند.
متاسفانه بعضی از افراد سودجو با سوء استفاده از دانشجویان قصد دارند از این طریق کسب درآمد نمایند. ولی بدون شک نگارش یک اثر علمی به تخصص و تجربه ی ویژه ای نیازمند است.
دانشجویان با گذراندن چندین واحد آماری قادر به انجام پروژه و تحلیل آماری نمی باشند و اساتید هم به این امر واقف هستند. که متاسفانه با توجه به اهمیت و ضروت پایان نامه و پروژه های دانشجویی غیر متخصیین فراوانی پا به این عرصه گذاشته اند و با روش های خاص خود!! کار شما را انجام می دهند و شاید شما تا روز دفاع از کار به چگونگی کار خود پی نبرید. بر همین اساس گروه پژوهش ما آماده خدمت رسانی به تمامی دانشجویان و پژوهشگران عزیز هستند.
انجام پایان نامه

مرحله اول ( موضوع و شروع کار)
در ابتدا ما بر اساس مقالات جدید پایگاه های معتبر و همچنین موضوعات ثبت شده در ایران داک سه موضوع مناسب را برای شما انتخاب می کنیم. و شما از بین موضوعات یک موضوع را انتخاب می کنید؛ در صورتی که شما موضوع خاصی را هم مد نظر داشته باشید روی همان موضوع کار می کنیم.
پس از انتخاب موضوع محقق موظف است تمامی کتب و مقالات معتبر در رابطه با موضوع را جمع آوری و با توجه به ملاک های مختلف دسته بندی کند.

برای مشاهده ادامه مطلب از لینک زیر استفاده نمایید | انجام پایان نامه

http://www.sepehrdaneshco.com/articles-and-thisis/350-thes.html

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.