خبرهای فارسی

اخبار موسیقی، اخبار آی تی، اخبار ورزشی، اخبار استخدام

خبرهای فارسی

اخبار موسیقی، اخبار آی تی، اخبار ورزشی، اخبار استخدام

مراسم معارفه

مراسم تودیع و معارفه مدیران آموزش و پرورش سلماس برگزارشد.

به گزارش ، مراسم تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان سلماس با حضور مسئولین استان ، شهرستان، کادر اداری  و مدیران مدارس در سالن اداره ارشاد اسلامی برگزارشد.

حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان در این مراسم به اهمیت و جایگاه بالای علم و فرهنگ در دین مبین اسلام پرداخته و به لزوم تعامل تمام مردم و مسئولان برای داشتن آموزش و پرورشی سالم و سازنده اشاره کرد.

در این مراسم قریشی مدیر سابق ضمن تقدیر از مجموعه فرهنگیان و سایر ادارات و نهادها در راستای تحقق اهداف آموزش و پرورش به تشریح عملکرد خود در دوران تصدی پرداخت و برای مدیر جدید آرزوی توفیق نمود.

حاج علیلو فرماندار سلماس نیز در این مراسم ضمن ادای احترام به مقام شامخ معلمان و اهمیّت ارتقای جایگاه اجتماعی و معیشتی معلمان به لزوم تشکیل انجمن های صنفی معلمان برای دفاع از جایگاه و منزلتشان اشاره و خواستار همدلی و تعامل بیشتر برای اداره عظیم ترین نهاد تعلیم و تربیت شد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اجتناب آموزش و پرورش از سیاست زدگی مدیر جدید را به انتخاب همکاران برای تصدی مسئولیت های مختلف به دور از جناح بندی ها و بکارگیری افراد دلسوز و خلاق توصیه کرد.

ابراهیم محمدی معاون پژوهش و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان نیز ضمن ابراز خوشحالی از حضور در جمع  همکاران همشهری و بیان خاطراتی از دوران خدمت در شهرستان سلماس ، به حایگاه آموزش و پرورش سلماس در سطح استان پرداخت و خواستار توجه بیشتر برای تحقق اهداف شد.

معاون مدیر کل در ادامه بیان داشت: بدون شک با همدلی بیشتر می توان نواقص و موانع موجود در رسیدن به ایده آل ها را از مسیر ترقی برداشت .

ایشان در پایان اظهار داشت : سفارش ما نیز به مدیر جدید رعایت احترام کلیه همکاران و تلاش برای پیشبرد اهداف متعالی نظام است و در کنار آن استفاده از توانمندی نیروها و فرهنگیان عزیز مورد انتظار است.

رسول موسی زاده مدیر جدید آموزش و پرورش سلماس به عنوان آخرین سخنران برنامه ضمن اعلام سپاس از اعتماد مدیر کل ، فرماندار و مسئولین امر در انتصابشان به عنوان مدیر آموزش و پرورش سلماس و تقدیر از تلاش های چندین ساله آقای قریشی از تمامی همکاران خواست او را در رسیدن به موفقیت های بیشتر یاری دهند.

در ادامه مراسم هدایایی به رسم یادبود و تقدیر از طرف کارکنان ستادی اداره ، مدیران مدارس و خانواده مدیر سابق به آقای قریشی اهدا شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.