خبرهای فارسی

اخبار موسیقی، اخبار آی تی، اخبار ورزشی، اخبار استخدام

خبرهای فارسی

اخبار موسیقی، اخبار آی تی، اخبار ورزشی، اخبار استخدام

دوســــتت دارمــــــ....

من نمیفهمم ک چرا هیچکس نمینویسد از مردها
از چشم ها و شانه ها دستهایشان... از آغوششان
از عطر تنشان از صدایشان...پررو میشوند؟؟؟
خب بشنود...مگر خود ما با هر دوست دارمی تا آسمان نرفته ایم؟؟
مگر ما به اتکاء همین دست ها همین نگاه ها همین آغوشها در بزنگاهای زندگی سرپا نمانده ایم؟؟؟ من بلد نیستم در سایه دوست داشته باشم ...
من میخواهم خواستنم گوش فلک را کر کند
من میخواهم... مردم بداند .....دوستش دارم تا همیشه....   


‎من نمیفهمم ک چرا هیچکس نمینویسد از مردها 
از چشم ها و شانه ها دستهایشان... از آغوششان
از عطر تنشان از صدایشان...پررو میشوند؟؟؟
خب بشنود...مگر خود ما با هر دوست دارمی تا آسمان نرفته ایم؟؟ 
مگر ما به اتکاء همین دست ها همین نگاه ها همین آغوشها در بزنگاهای زندگی سرپا نمانده ایم؟؟؟ من بلد نیستم در سایه دوست داشته باشم 
من میخواهم خواستنم گوش فلک را کر کند
من میخواهم... مردم بداند .....دوستش دارم تا همیشه 
دوست دارم تا همیشه Nimaeem 
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3‎

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.