خبرهای فارسی

اخبار موسیقی، اخبار آی تی، اخبار ورزشی، اخبار استخدام

خبرهای فارسی

اخبار موسیقی، اخبار آی تی، اخبار ورزشی، اخبار استخدام

امام من

یکی دو روزه احساس دلتنگی شدید پیدا کردم به امام

دوست دارم قربون صدقش برم

چهره پر جذبش

جذبه ای که خیلی ها رو به جنون کشیده

به قدرتش

به حسش

به باورش

عکس زیر مانیتورم تصویر امام خمینی هست یه برچسب کوچیک که امام به صورت نیم رخه

این برچسب رو تو خونه تکونی اداره پیدا کردم و زدم زیر مانیتور و با عشق نیگاش می کردم تا اینکه...

چند روز پیش دلم شکست

وقتی یکی از همکارا اومد پشت سرم و بهم گفت «چرا امام روش رو ازت برگردونده»

حالم بد شد

تصمیم گرفتم هی کار کنم و کار کنم کاری که امام از دستم راضی شه و برگرده بهم نیگا کنه

انشاالله

دوستت دارم عشقم

 

السلام علیک یا روح الله الموسوی الخمینی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.