خبرهای فارسی

اخبار موسیقی، اخبار آی تی، اخبار ورزشی، اخبار استخدام

خبرهای فارسی

اخبار موسیقی، اخبار آی تی، اخبار ورزشی، اخبار استخدام

وقتی نیستی

وقتــی دستمــو تــو دستــای گرمــت می گیــری دوسِـت دارم،. . .(!)

وقتــی اونجــوری تو چشــام نگــا مــی کنی دوسِــت دارم، 

وقتــی حواسِت بهم هست دوسِت دارم، 

وقتــی لوسَــم می کنــی و قــربون صدقــه م میـری دوسِـت دارم . . .(!)

وقتــی خیالمــو راحت مـی کنی کـه جز مـن هیشکـی تو زندگیــت نیس دوسِـت دارم، 

وقـتـی تو سکــوت به حرفــام گوش میــدی دوسِت دارم . . .(!)

وقتــی حرف دلمــو به زبــون نیاورده از چشــام می خــونی دوسِـت دارم . . . (!)

وقتــی میخوابم و همــه کاراتو آروم و بی سروصدا انجام میدی که من بیدار نشم دوسِت دارم،

وقتـی دلـم می خواد مـال ِ هم باشـیم ولی سکـوت می کنـیم دوسِـت دارم،

وقتــی سرمــو تو سیــنه ت می گیری و بـوی تنت مـیخوره بهــم دوسِـت دارم.

وقتــی میخندی، وقتی سکوت می کنی، 

وقتــی می مونــی که بگــی دوسـم داری یا اذیتم کنــی،

وقتــی شوخــی می کنـی، وقتی نمــی دونی چـی می خـوای،

وقتـــی آرزو می کنی کاش زودتر همدیگه رو دیده بودیم،وقتی هستــی، . . .

وقتــی نیســتی . . . 

وقتــی، . . .

وقتــی، . . .

وقتــی، . . . 

همیــن که هســتی... حتــی دور... دوسِــت دارم... !

 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.