خبرهای فارسی

اخبار موسیقی، اخبار آی تی، اخبار ورزشی، اخبار استخدام

خبرهای فارسی

اخبار موسیقی، اخبار آی تی، اخبار ورزشی، اخبار استخدام

منچستر یونایتد کماکان رو نوار پیروزی

منچستر یونایتد با پیروزی 2 بر 1 در خانه ساوت همپتون ضمن حفظ روند پیروزی هایش به رده سوم جدول رده بندی صعود کرد.

در دوازدهمین دقیقه بازی اشتباه مدافع ساوتهمپتون ون پرسی را در موقعبت تک به تک با دروازه بان صاحب توپ کرد تا او دروازه میزبان را باز کند. گراتزیانو پله در دقیقه 31 گل خورده را پاسخ داد. پله از غفلت مدافعان یونایتد در محوطه جریمه خودی استفاده کرد و دروازه دخئا را باز کرد. 3 دقیقه بعد از این گل شین لانگ می توانست گل دوم را هم بزند ولی ضربه اش را با بی دقتی هرچه تمام تر به بالای دروازه فرستاد.

نیمه دوم لانگ بار دیگر دروازه یونایتد را تهدید کرد و این بار ضربه سر او با واکنش دخئا همراه شد. پله دقیقه پنجاه و نهم می توانست خودش و تیمش را دو گله کند ولی ضربه او به شکل خطرناکی از بالای دروازه منچستر به بیرون رفت.

تیزهوشی و فرصت طلبی ون پرسی یک بار دیگر به کمک یونایتد امد و این مهاجم هلندی روی ارسال وین رونی به درون محوطه جریمه در تیر دورتر صاحب موقعیت شد و دروازه ساوت همپتون را برای دومین بار باز کرد.

بازیکنان ساوت همپتون در ادامه بازی در دوصحنه با ضربات از پشت محوطه جریمه خطر ساز ظاهر شدند ولی نتوانستند تغییری در نتیجه ایجاد کنند تا یونایتد ضمن کسب پنجمین پیروزی متوالی اش به رتبه سوم جدول صعود کند.

ترکیب منچستر یونایتد : دخئا، مک نایر(39 هررا)، اسمالینگ(18 اونز)، روخو، والنسیا، کریک، فلینی، یانگ، ماتا(89 فلتچر)، رونی، ون پرسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.