خبرهای فارسی

اخبار موسیقی، اخبار آی تی، اخبار ورزشی، اخبار استخدام

خبرهای فارسی

اخبار موسیقی، اخبار آی تی، اخبار ورزشی، اخبار استخدام

باقرزاده در پانزدهمین جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان نهضت سواد آموزی

لازم است به منظور ارتقای سطح کیفی و کمی فعالیت ها و اقدامات به آموزش کارشناسان در سطوح ستاد و صف توجه بیشتری گردد .




به گزارش روابط عمومی سازمان نهضت سواد آموزی پانزدهمین جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان در تاریخ 27/10/93 در سالن جلسات این سازمان تشکیل گردید .

خاطر نشان می سازد  این جلسه به منظور بررسی مصوبات جلسه قبل و کم و کیف برگزاری نشست تخصصی دستاوردهای سوادآموزی ( تحلیل عملکرد گذشته و ترسیم چشم انداز آینده )  تشکیل شده بود  .

 باقرزاده معاون وزیر و رئیس سازمان در ابتدای جلسه  از برنامه ریزی ها و عملکرد موفق ستاد بزرگداشت هفته سوادآموزی تشکر کرد و تاکید نمود: ضروری است که تلاش های همکاران مستند گردد. وی همچنین توصیه نمود عملکرد هفته سوادآموزی استانها مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد و ضمن شفاف سازی فعالیت ها براساس کارهای خوب استانها از آنها تقدیر گردد.

معاون وزیر و رییس سازمان به  دو مسابقه انجام شده در خلال هفته سواد آموزی اشاره کرد و افزود : هم مقاله نویسی و هم انشاء نویسی دنبال شود ، هر دو مهم است و بایستی مسیر خود را طی کند.

وی به تمهیدات صورت گرفته برای بازنگری برنامه وتدوین برنامه عمل سواد آموزی نیز پرداخت و اعلام  کرد : استارت این  کار حدود 7 ماه پیش زده شده و بخش های مختلف در آن درگیر  بوده اند،ضروری  است برنامه ریزی های لازم برای نهایی سازی آن انجام گیرد .

باقرزاده در سخنان خود به ضرورت مستند سازی اقدامات ستادی اشاره کرد وگفت : باید تدبیری اندیشیده شود که گزارش عملکرد سازمان در سال 93 همچون سنوات گذشته با رویکرد فعالیت خود سازمان ، تهیه و تا پایان سال جهت چاپ ارائه شود.

 رئیس سازمان نهضت سواد آموزی همچنین به نقش عوامل انسانی در اجرای سیاست ها و ماموریت های محوله اشاره کرد و تصریح نمود : به آموزش کارشناسان شهرستانها و استانها وقت بیشتری گذاشته شود و  دوره های متمرکز برای کارشناسان شهرستانها برگزارگردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.