خبرهای فارسی

اخبار موسیقی، اخبار آی تی، اخبار ورزشی، اخبار استخدام

خبرهای فارسی

اخبار موسیقی، اخبار آی تی، اخبار ورزشی، اخبار استخدام

رسمی: بونی به منچسترسیتی پیوست

از هفته گذشته شایعات پیوستن این مهاجم ساحل عاجی به سیتی قوت گرفته بودند و در نهایت، امروز این شایعات به حقیقت پیوستند. "ویلفرد بونی"، با عقد قراردادی 4 سال و نیمه به سیتی پیوست و تا فصل 2018-2019 در این باشگاه توپ خواهد زد. 

بونی پس از رسمی شدن پیوستنش به سیتی گفت:" احساس واقعا خوبی دارم. برای من یک افتخار است که اکنون بازیکن منچسترسیتی هستم و این چالش بزرگی برای من خواهد بود.به عنوان یک بازیکن، حس خوبی است که عضو یکی از بزرگترین باشگاه های جهان باشید.
فرصت خوبی برای من بود و از دستش ندادم. واقعا از اینکه بازیکن سیتی شده ام،احساس غرور می کنم.سیتی در لیگ قهرمانان بازی می کند. انتهای فصل گذشته هم گفتم که سوانسی را به مقصد باشگاهی ترک می کنم که در لیگ قهرمانان حضور دارد. همه بازیکنان دنیا دوست دارند در چنین تورنمنت بزرگی بازی کنند."

 

برای دیدن عکسهای بیشتر از ویلفرد بونی در م.سیتی به ادامه مطلب بروید...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.