خبرهای فارسی

اخبار موسیقی، اخبار آی تی، اخبار ورزشی، اخبار استخدام

خبرهای فارسی

اخبار موسیقی، اخبار آی تی، اخبار ورزشی، اخبار استخدام

نظرات شما87

محمد آقاجان زاده کیاسه می گوید :

سلام دوباره به دوستان اشکورنیوز و دوستداران خاک آبا و اجدادی . امسال بهار واقعا بهاری کرد چون تماما بارید ولی یکی از آنها به 10 درجه زیرصفررسید و فندق را نابود کرد . تابستان وظیفه اش را کاملا انجام داد چون فقط گرم بود و از بارش خبری نشد واندک محصولی که مانده بود خشکاند . پاییز امسال واقعا پاییزی کرد تقریبا همیشه باران و سرد . اما برف بسیار سنگین آبان بسیاری ازدرختان فندق و انواع میوه ها را شکست این یخ زدن فندق دربهار و کاهش آب تابستان و شکستگی های درختان درپاییز ، در تاریخ کیاسه سابقه ندارد . اما زمستان امسال ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!

بله . واقعا آب و هوای کره زمین به علت اثر گلخانه ای ( جمع شدن کربن دی اکسید در جو زمین و جلوگیری از فرار اشعه مادون قرمز و گرم شدن زمین ) درحال تغییر است . اخیرا دانشمندان گفته اند اگر روند تولید کربن دی اکسید به همین منوال ادامه یابد زمین در 100 سال آینده قابل سکونت نخواهد بود یادمان باشد که هریک از ساکنان زمین چه وظیفه ای دارند .
بدترین کاری که ما انجام می دهیم سوزاندن برگ خشک درختان فندق در اسفند و فروردین است . خوشبختانه درسالیان اخیر مردم آگاه تر شده و کمتر این کار را می کنند . ( برگ خشک برای باغ کود خوبی خواهدبود )

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.