خبرهای فارسی

اخبار موسیقی، اخبار آی تی، اخبار ورزشی، اخبار استخدام

خبرهای فارسی

اخبار موسیقی، اخبار آی تی، اخبار ورزشی، اخبار استخدام

تبریک اهالی فوتبال به رونالدو:کاملا سزاوارش بودی. کسب سه توپ طلا خارق العاده است

 تبریک اهالی فوتبال به رونالدو:کاملا سزاوارش بودی. کسب سه توپ طلا خارق العاده است

 

اندکی بعد از اعلام رونالدو به عنوان بهترین بازیکن سال 2014، اهالی فوتبال در توئیتر به او تبریک گفتند.

فیل نویل: تبریک می گویم رونالدو، سزاوارش بودی.

نویر: "ممنون از همه کسانی که به من رای دادند. تبریک می گویم رونالدو."

فیگو: "انتخاب تو برای این جایزه بدیهی بود. سومین توپ طلا مبارک کریستیانو"

ریو فردیناند: "تبریک می گویم دوست من."

گوتزه: "در خونه مراسم را تماشا کردم. تبریک می گویم کریستیانو."

آربلوا: "به خوبی انجامش دادید دوستان. به بازی در کنار شما افتخار می کنم."

اوزیل: "تبریک می گویم کریستیانو."

کاسیاس: "انتخاب تو برای توپ طلا رو تبریک می گویم. سال فوق العاده ای بود."

اسین: "تبریک می گویم رونالدو."

تونی کروس: تبریک می گویم به رونالدو و نویر، من به بازی در کنار شما افتخار می کنم.

بیل: تبریک می گویم رونالدو. کاملا سزاوارش بودی. کسب سه توپ طلا خارق العاده است.

 

http://www.axgig.com/images/63950262706860590417.jpg

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.