خبرهای فارسی

اخبار موسیقی، اخبار آی تی، اخبار ورزشی، اخبار استخدام

خبرهای فارسی

اخبار موسیقی، اخبار آی تی، اخبار ورزشی، اخبار استخدام

✶ اولیـــن باخت شهـــرداری ارومیه و مصدومیـــت میلـــاد عبـــادی پور ✶

دیدار دو تیم نوین کشاورز تهران و شهرداری ارومیه از رقابت های هفته دوم دور برگشت لیگ برتر عصر امروز در خانه والیبال تهران و با استقبال نه چندان خوب والیبال دوستان برگزار شد که در نهایت این تیم جوان و پرانگیزه نوین کشاورز بود که توانست تیم بدون باخت شهرداری ارومیه را شکست داده و اولین باخت این تیم را در این رقابت ها رقم زند.

در طول ست دوم این دیدار شهرداری برتری محسوسی نسبت به حریف داشت که در میانه های این ست میلاد عبادی پور از ناحیه موچ پا هنگام فرود از دفاع روی تور دچار آسیب دیدگی شد و به دلیل مصدومیت پوریا فیاضی دیگر دریافت کننده این تیم، سیدعباسی مجبور شد از فرهاد پیروت پور پشت خط زن تیمش در این پست استفاده کند که همین امر موجب ضعف شدید ارومیه در دریافت اول شده بود. اما با اینکه بازیکنان این تیم در هر دو وقت استراحت فنی پیروز به سمت نیمکت رفتند در عین حال نتیجه این ست را به تیم حریف واگذار کردند وحساب 25 بر 22 به نفع میزبان در پایان ست دوم بر روی تابلوی امتیازات نقش بست.

دوستـــــان این اولین باخت شهرداری بود و هنوز هم صدر جدوله.

عکسی که توی بیمارستان هستند را آقای پیام محمودی ، برادر آقا شهرام گذاشتن اینستا و گفتن خداروشکر اتفاق خاصی نیوفتاده برای آقای عبادی پور

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.